Toya Next با معرفی نسل جدیدی از خانه‌های هوشمند در استانبول، مرزهای جدیدی از تکنولوژی را در هوشمندسازی خانه‌ها باز می‌آفریند.

ما با معماری مبتنی بر اصول زیست‌محیطی و صرفه‌جویی هوشمندانه در زمان، سبک زندگیتان را متحول می‌کنیم.

پخش ویدیو

جزئیات پروژه

از لحظه طراحی تا تحویل، همه پروژه‌هایی که تحت برند Toya Next ارائه می‌شوند، شامل  جزئیات بیشماری میباشند، آن هم تنها با یک هدف: ارائه نوعی سبک زندگی‌ پیشرو.

 و حالا، Toya Next نوعی سبک زندگی جدید را به شما ارائه می‌دهد: زندگی آمیخته با تکنولوژی خانه‌های هوشمند.

سرمایه‌گذاری با Toya Next

بزرگراه مدیا که مهم‌ترین بزرگراه استانبول می‌باشد، بزرگترین راه ارتباطی بین بزرگراههای E5 و E6 است. این بزرگراه استانبول را به فرودگاه آتاتورک و فرودگاه سوم متصل می‌کند.

تبدیل این منطقه به دومین منطقه تجاری استانبول، امری حتمی است و پیش بینی می‌شود ظرف مدت 10 سال آینده این منطقه از لونت پیشی گیرد. بزرگراه مدیا که قبلا دارای مجتمع‌های مسکونی و تجاری، مراکز خرید و هتل‌های 5 ستاره بود، در حال حاضر در صدد تبدیل شدن به یک شهر رویایی می‌باشد.

این بزرگراه دیگر تنها یک راه ارتباطی نیست، بلکه به یک منطقه پرطرفدار تبدیل شده است که نوعی سبک زندگی مدرن را به شهروندان ارائه می‌دهد.

Toya Next نه فقط یک خانه راحت، بلکه یک موقعیت سرمایه‌گذاری عالی با سود بالا را به شما پیشنهاد می‌کند.

تکنولوژی خانه هوشمند

Toya Next انتخاب نوعی سبک زندگی است که آرامش خاطر را چه زمانی‌که در خانه حضور دارید و چه زمانی‌که دور از خانه هستید، برای شما فراهم می‌کند. تکنولوژی خانه هوشمند، کارهای روزانه شما را آسان میکند و با بکارگیری یک معماری داخلی منحصربفرد، از تمام فضای خانه استفاده موثر به عمل می‌آورد. علاوه‌براین، این تکنولوژی بر روی به حداقل رساندن اتلاف انرژی نیز تمرکز دارد.

Toya Next انتظارات را در سطحی فراتر از تصورات شما می‌برد و آن را بعنوان یک استاندارد به شما ارائه می‌دهد. سیستم خانه هوشمند، قبل از اینکه خانه را ترک کنید با گزارش اوضاع ترافیک خیابان‌ها، بهترین زمان برای روشن کردن سیستم تهویه مطبوع خانه با استفاده از گوشی هوشمندتان را به شما اعلام می‌کند ؛ بدین‌ترتیب علاوه‌بر آسان شدن کارها، در وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌گردد.

هنگام ورود به خانه

 از لحظه‌ای که وارد خانه می‌شوید-یا حتی در حین پرواز به استانبول- می‌توانید تنها با لمس صفحه گوشی هوشمندتان، چراغها را روشن کنید، سیستم تهویه را فعال کنید و حتی وان حمام را پر کنید.

به هنگام ترک خانه

 با عجله خانه را ترک کرده‌اید؟ اتو را روشن گذاشته‌اید؟ شیر گاز را نبسته‌اید؟ شیر آب را باز گذاشته‌اید؟ نگران نباشید! نیازی نیست که به خانه برگردید. با استفاده از گوشی هوشمندتان، این امکان را دارید که همه این مشکلات را مرتفع کنید.

 به هنگام تماشای فیلم

 زمانیکه آماده تماشای فیلم مورد علاقه خود می‌شوید، با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانید نور محیط را کم کنید!

به هنگام خواب

تنظیمات حالت خواب را نه تنها برای گوشی، بلکه برای خانه‌تان فعال کنید و با خیال آسوده به تخت‌خواب بروید.

معماری داخلی

رسالت Toya Next استفاده کارآمد از فضای منزل است، به گونه‌ای که زندگی را بهبود ‌بخشد. ما با حذف فضاهای بی‌استفاده، از فضای خانه بهترین استفاده را می‌کنیم و با بکارگیری راهکارهای نوآورانه، کیفیت را در سطحی ارائه می‌کنیم که قبل از این در استانبول دیده نشده بود.

گسترش فضای اتاق نشیمن با دیوارهای تاشو،‌ صرفه‌جویی در فضا با استفاده از درهای کشویی روی کمدها، طراحی هوشمند فضای داخلی کمدها و اسباب و اثاثیه‌ای که براحتی می‌توانیم آنها را جمع کنیم، تنها چند نمونه‌ از طراحی داخلی Toya Next است که کارآمدی فضا را برای شما به ارمغان آورده است.

موقعیت مکانی

با توجه به اینکه این روزها زمان زیادی را در ترافیک می‌گذرانیم، به منظور صرفه‌جویی در زمان و بهبود کیفیت زندگی، موقعیت مکانی در مقایسه با گذشته اهمیتی دوچندان دارد. با تبدیل شدن بزرگراه مدیا به منطقه تجاری اصلی استانبول بعد از لونت، خانه شما در قلب یکی از شلوغ‌ترین مراکز تجاری جهان واقع خواهد شد. این منطقه بین بزرگراه‌های اصلی E5 و E6 واقع شده است؛ بدین‌ترتیب، دسترسی به خیابان‌های اصلی استانبول زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت.

فرودگاه آتاتورک، نمایشگاه‌ها، برج‌های تجاری بزرگ، 6 تا ازهتل‌های معروف پنج ستاره، آتاکوی مارینا الیت،‌ 6 مرکز خرید بزرگ از جمله مرکز خرید استانبول و فرودگاه سوم، همگی در نزدیکی این منطقه قرار دارند. Toya Next همچنین ورودی اختصاصی به خط متروی جدید در حال ساخت دارد، بدین‌ترتیب این منطقه به آتاکوی مارینا الیت متصل می‌گردد و پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری خواهد داشت.

زندگی اجتماعی

Toya Next با فراهم آوردن امکانات لازم برای گذراندن اوقات فراغت، لحظاتی ناب و تکرارنشدنی در کنار دوستان و خانواده‌تان را برای شما خلق می‌کند.

  • کافه و رستوران هایی که در آنها میتوانید برای چند ساعت از درگیری های زندگی روزمره جدا باشید.
  • امکانات ورزشی که احساس تناسب اندام و تندرستی را برای شما فراهم میکند.
  • فروشگاه های خیابانی که لذت خرید را دوچندان میکند.
  • مراکز خدمات سلامتی، بهترین مکان برای دور شدن از تنش‌های یک روز کاری شلوغ هستند.
  • از تماشای فیلم در محیط باز لذت ببرید.
  • در فضای باز می‌توانید با عزیزانتان دور آتش جمع شوید و از با هم بودن لذت ببرید.
  • Toya Next   با در نظر گرفتن فضایی به عنوان زمین بازی کودکان، محیطی امن و شاداب برای دلبندانتان فراهم کرده است.
sosyalyasam-5-min (1)

معماری داخلی عالی

پخش ویدیو

تکنولوژی خانه هوشمند

پخش ویدیو

موقعیت مکانی مناسب

پخش ویدیو
زنبیل خرید